Omurganın Vücudun En Önemli Temel Ekseni Olduğunu Biliyor Musunuz?

Sağlıklı bir omurga hareket özgürlüğü ve konforlu bir yaşam sunarken, bozulan omurga sağlığı bütün hayatınızı, yaşam şartlarınızı ve yaşam kalitenizi sekteye uğratır. Bu nedenle omurga vücudumuzun en temel eksenini oluşturur.

Peki, merak ediyor musunuz?

• Sırt ağrılarınızın neden kaynaklandığını?
  • Ani hareketlerde neyi yanlış yaptığınızı?
  • Çenenizi doğru kullanmadığınızda ya da ısırarak, çiğneyerek yutmadığınızda neler olabileceğini?
  • Duruş sorununuz olup olmadığını?
  • Kendinizde duyduğunuz güven eksikliğinin nedenini?

Omurga sorunları vücutta domino etkisi yaratarak, pek çok soruna vesile olabilir. Ciddi omur problemleri iç organlarınızı tehdit ederken, enerjinizi düşünür, moralinizi bozar ve sizi duygusal bir çıkmaza sürükler.

Omurganızda oluşacak her hangi bir sağlık sorunu yüzünden kendinize olan güven duygunuzu dahi yitirebilirsiniz. Bu yüzden sağlıklı omurga için kineziterapi ile tanışmalısınız. Sıradan fizik tedavi ve rehabilitasyon yöntemlerinden farklı olan kineziterapi ‘Hareket sağlıktır’ mottosuyla yürüyen, farklı egzersiz yöntemleriyle, ameliyatsız ve ilaçsız hastayı sağlığına kavuşturmayı amaçlayan özel bir kliniktir. Pek çok ameliyat teşhisi konuşmuş hasta Kineziterapi Merkezi’nin uyguladığı tedavi sayesinde bıçak altına yatmaktan kurtulmuş ve ilaç dahi kullanmadan sağlıklarına kavuşmuştur.

Kineziterapi

ONLINE RANDEVU

Bize 0212 541 62 60 ve 0546 541 62 60'dan ulaşabilirsiniz.