MİSYON & VİZYON

Dünya çapında kullanılan yeni tedavi yöntemi "Kineziterapi" İstanbul'da!

Dünya çapında hızla değişim ve gelişim gösteren sağlık sektörü, ülkemizde daha ağır zaman dilimlerinde gelişime uğramaktadır.

Yeni bir akım olan Kineziterapi yöntemi ile sadece hareketle,  bel ve boyun fıtığı, skolyoz, kifoz, eklem ağrıları, eklem kireçlenmesi ve tüm omurga rahatsızlıkları tedavi edilmektedir.

Misyonumuz

Sağlık sektöründe Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon alanında ‘YENİ NESİL FİZİK TEDAVİ’ yöntemini ilk kez Türkiye’ye getiren klinik olma ayrıcalığını yaşamaktan mutluluk duyuyoruz. Ameliyatsız ve İlaçsız tedaviyi mümkün kılan merkezimizin kurulma amacı;  dünya üzerinde büyük başarılara imza atmış ‘KİNEZİTERAPİ’ yöntemini yaygınlaştırmak ve merkezimizi Türkiye’deki diğer Fizik Tedavi Merkezleri içerisinde ise lider konuma getirmek!

Vizyonumuz

“Yarınlara sağlıkla bakabilmek için Yeni Nesil Fizik Tedavi”

Etik ilkelerden asla ödün vermeyen, modern çağa uygun, yenilikçi ve sağlık sektöründe fark yaratmayı amaçlayan fizik tedavi merkezimizde; eklem, omurga hastalıkları ve kas-iskelet rahatsızlıkları gibi pek çok sağlık sorunları yaşayan insanlara “AMELİYATSIZ VE İLAÇSIZ” yeni nesil bir tedavi yöntemi uyguluyoruz.

“Sağlığın temeli hareket etmek” mottosu ile daima hizmet verecek olan merkezimiz YENİ NESİL KİNEZİTERAPİ yöntemi sayesinde sizlere aktif ve sağlıklı bir hayatın kapılarını açıyor. Bizler; Türkiye’de devrim niteliği taşıyan “EGZERSİZ İLE TEDAVİ” yöntemi sayesinde başarılı bir rehabilitasyon sürecinden geçerek yeniden sağlığınıza kavuşmanıza yardımcı oluyoruz.

Daima sağlık için çalışan, özverili, kendinden emin, tutkulu, yenilikleri takip eden ve işinde başarılı bir ekip ile Türkiye’nin en başarılı Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi olmaya çok yakınız!