HAKKIMIZDA

Kineziterapi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi

Mükemmeliyetçi ekibimizle birlikte ‘YENİ NESİL FİZİK TEDAVİ’ yöntemlerini Türkiye’ye getiren Kineziterapi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi’ni, Sağlık Bakanlığı’na bağlı olarak 2013 yılında İstanbul’da hizmete açtık. Her güne “insanlara şifa verme çabası ile” başlayan, sağlık için gecesini gündüzüne katan büyük ve özverili bir ekibiz. Önceliğimiz daima hasta ve hasta yakınlarımız iken, mottomuz “Hareket, sağlıktır” temeline dayanıyor. İşte bu yüzden TÜRKİYE’NİN İLK VE TEK YENİ NESİL FİZİK TEDAVİ MERKEZİ olmaktan, hastalarımızı ameliyat ve ilaç gerekmeksizin sağlığına kavuşturmaktan kıvanç duyuyoruz.

Bilinen fizik tedavi yöntemlerinden farklı bir rehabilitasyon sürecini ele alan KİNEZİTERAPİ sayesinde, pek çok hastamıza umut ışığı oluyoruz. Uzman Doktorumuz, Fizyoterapistlerimiz ve hastalarımızla büyük bir aile olduğumuz merkezimiz, hastalarımız tarafından özellikle ameliyatsız ve ilaçsız etkin bir iyileşme yöntemi uyguladığı için tercih ediliyor.

Yeni Nesil Kineziterapi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi olarak hedefimizi, uluslar arası kabul görmüş standartlarla, ileri yöntem ve uygulamaları Türkiye’ye getirmek ve tıbbın gelişimine katkıda bulunmak olarak benimsedik. Bugün ve yarın sağlıkla geleceğe uzanıyoruz…

KİNEZİTERAPİ YÖNTEMİ HAKKINDA

Kineziterapi, egzersizle tedaviyi temel alan yeni nesil bir fizik tedavi yöntemidir. Birçok patent, monografi ve bilimsel çalışma ile kanıtlanmış olan bu tedavi yöntemi, bilgisayarla tanı ve ilaç sistemlerinin var olmadığı zamandan günümüze kadar gelmiştir. Modern rehabilitasyon aletleri eşliğinde egzersiz yöntemi olan kineziterapi, hastaların hem konforu hem de sağlığı baz alınarak ortaya çıkan, AMELİYATSIZ VE İLAÇSIZ tedaviyi mümkün kılan önemli bir tedavidir.

Merkezimizde omurga üzerindeki baskıyı (Dekompresyon) azaltan modern rehabilitasyon aletleri mevcuttur. Amacımız eklem ve omurga rahatsızlıklarınızda vücuda binen yük fazlasının en aza indirilerek, kas gruplarının etkinleştirilmesini sağlamaktır.
YENİ NESİL FİZİK TEDAVİ MERKEZİMİZDE pek çok hastalığın ameliyatsız ve ilaçsız, sadece egzersizle tedavisinin yapılması mümkündür. Ayrıca hastalarımız için egzersiz tedavi seanslarının yanı sıra, sauna ve masaj terapileri de uygulanarak pekiştirilmiş bir rehabilitasyon süreci sağlanır. Vücuttaki onarıcı ve yenileyici süreç, sauna terapi sonucunda eklem ve omurgaya gelen kan miktarının artmasıyla daha da etkinleştirilir.

Kısaca Kineziterapi, Türkiye’de YENİ NESİL FİZİK TEDAVİ yöntemini uygulayan ilk ve tek Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi’dir.

Tanışma seansına katılmak için randevu alınız

Kimler Faydalanabilir?

Disk Hernisi

(Fıtık)

Omuz Periartriti - Donuk Omuz

(Omuz ekleminin kareketini kaybetmesi)

Osteokonroz

(Çocuklarda emik gelişim merkezlerinin dejenerasyonu)

Romatoid Artrit

(Eklemlerde iltihap şeklinde meydana gelen romatizmal hastalık)

Postür Bozuklukları

(Duruş bozuklukları)

Deforme Koksartroz

(Kalça eklemi kireçlenmesi)

Gonartroz

(Diz eklemi kıkırdağı kaybı, kireçlenmesi)

Ankilozan Spondilit

(Omurgada hareket kısıtlılığına neden olan iltihaplı romatizma)

İç Organ İnnervasyonu

(Sinirle uyarılması)

Prostatit

(Prostat Bezi İltihabı)

Andeksit

(Genital iltihaplar)

Hipertansiyon

(Yüksek tansiyon)

Bunlar dışında sinir, kalp-damar ve solunum rahatsızlıkları, bronşiyal astım, tip 2 şeker hastalığı, alt batın rahatsızlıkları, sinsi endojen depresyon ve hemoroide bağlı olarak gelişen rahatsızlıkların tedavisinde Kineziterapi yöntemine başvurabilirsiniz.