Eklem Ve Omurga Tedavilerinde Kineziterapi Fizik Tedavinin Önemi

Uluslararası hastalıklar sınıflamasına göre kas-iskelet destek ve hareket sisteminin tüm kronik hastalıkları, kas-iskelet sistemi grubuna aittir. Bu nedenle biz de kineziterapi fizik tedavi yöntemi ile omurganın ve eklemlerin tedavisinde öncelikli olarak kas dokusunun önemini vurguluyoruz. Çünkü kaslar, eklemleri ve kemikleri besler.

İlaca dayalı tıp sistemi belki de insan vücudunun en önemli bağ dokusuna ilgisiz kalmıştır. Oysa Kineziterapi olarak bizler, hastalarımızı ilaçsız ve ameliyatsız tedavi etme yöntemleri üzerinde durarak kişiye özel bir tedavi programı uyguluyoruz. Çünkü uzun yıllara dayalı deneyimlerimiz, omurga ve eklem hastalıklarının yalnızca egzersizle iyileştirilebildiğini göstermektedir. Kişiye özel uygulanan doğru ve güvenli egzersizler sayesinde, bir taraftan omurga ve eklemlerden eksenel yük hafifliyor, diğer yandan omurga derin kaslarındaki mikrosirkülasyon(kılcal damarlardaki kan dolaşımı) düzeliyor, ağrı ortadan kalkarak spazmlar ve şişkinlikler de yok oluyor. Böylece hastaya tam çalışma kapasitesi geri kazandırılıyor.

Kineziterapi yönteminin uygulandığı hastalıklar ve detayları için “Eklem Tedavileri” ve “Omurga Tedavileri” kategorilerimizi inceleyebilirsiniz.

Kineziterapi hakkında daha detaylı bilgi edinmek ya da randevu almak için arayabilirsiniz: (0212) 541 62 60

Kineziterapi

ONLINE RANDEVU

Bize 0212 541 62 60 ve 0546 541 62 60'dan ulaşabilirsiniz.