MODERN ÇAĞ HASTALIKLARINA, MODERN YAKLAŞIM: KİNEZİTERAPİ

Bel fıtığı, bel ağrısı, skolyoz, eklem hastalıkları, atrit (vücut tarafından üretilen, eklemlerde meydana gelen iltihaplanma durumu), artroz (kireçlenme), osteoporoz (kemik erimesi), baş ağrısı, kalp hastalıkları vb. gibi modern çağ hastalıklarında hasta ve doktor tek bir varlık olarak hareket etmelidir. Çünkü bu tip hastalıklar hastanın yaşam kalitesini düşüren ciddi hastalıklardır. Kimi zaman dayanılmaz ağrılar çekmenize, kimi zaman ilaçsız yaşayamamanıza ve kimi zaman da hareket etmekten korkmanıza neden olan bu hastalıklar için kineziterapi yöntemi ile tanışmalısınız.

Kineziterapi tedavi yöntemi, ağrılarınızı dindirmeyi, başarılı bir rehabilitasyon sürecini ve oluşabilecek tüm diğer sağlık sorunlarınızı ortadan kaldırmayı amaçlar. Ameliyatsız ve ilaçsız tedaviyi temel alan yöntem, soruna tek bir açıdan değil bütünsel bir çerçeveden bakarak tedaviyi uygular. Yani siz olası bir bel fıtığı şikayetiyle merkezimize geldiğinizde sadece bel fıtığı tedavisi değil, bel fıtığının vücudunuzda neden olduğu ya da olabileceği diğer tüm hastalıklara da savaş açmış olursunuz.

Kineziterapi ile Temelden Farklı Tedavi Yaklaşımı

Kineziterapi Fizik Tedavi Merkezi 2 ana amaca odaklanır;
• Ağrı kesici ilaçlar kullanmadan ağrının ortadan kaldırılması,
• Ameliyat olmadan hastalık sebebinin ortadan kaldırılması.

Kineziterapi uzman doktorumuzla yapacağınız görüşme ve detaylı muayene sonucunda size özel egzersiz ve terapi programı belirlenir. Bu egzersizler sizinle ilgilenecek olan fizyoterapistimiz tarafından doktor desteği de alınarak uygulatılır. Tedavi uygulandıkça ağrılarınızda azalma ve rahatlama hissedeceksiniz. Ara muayenelerde ise hastalığın seyrini gözlemleme şansınız olacak. Ameliyatsız ve ilaçsız iyileşmenin mutluluğunu yaşayacaksınız.

Kineziterapi hakkında daha detaylı bilgi edinmek ve randevu almak için arayabilirsiniz: (0212) 541 62 60