KİREÇLENME TEDAVİSİ İÇİN İŞİN SIRRI KİNEZİTERAPİ

Aslında eklem, kireçlenme, pleksit ve tüm iskelet hastalıkları, eğer sırrını bilirsek ve biraz disiplin uygularsak, her yaşta mükemmel şekilde tedavi edilir. Mükemmel tedavi içinse bilinmesi gereken tek şey ağrının neden olduğunu tespit etmek! Doğru tespit doğru tedaviyi, doğru ve disiplinli tedavi ise sağlıklı ve mutlu bir yaşamı beraberinde getirir.

AĞRILARIN KAYNAĞINI BULMAK!

Genellikle ansiklopedik bilgilerde, dejeneratif disk hastalığı ve kireçlenmenin (osteoartrit) 100’den fazla olası nedeni olduğu tahmin edilse de sonuç tek: Eklem, omurga ve kıkırdak kendi elastikiyetini kaybederek ağrı çekmemize neden olur. Eklem, kemik ve kıkırdak ile ilgili tüm sorunların ağrı kaynağı ise bir tanedir: Lenf akışı, kan akımı ihlali ve dolayısıyla da doku ve rejenerasyon süreçleri ihlali. Bu hastalığı tedavi etmek ve hatta ağrı sendromunu kaldırmak, ağrının kaynak sorununu ortadan kaldırmadan mümkün olmaz. Bu nedenle lenf akışını ve kan akımını kurtararak yapılan bir tedavi %80 başarılmış, çoğu durumda da tedavi tamamlanmış olur.

KİNEZİTERAPİ EGZERSİZLERİ İLE LENF AKIŞI VE KAN AKIŞININ DÜZENLENMESİ

Kineziterapi ile işin sırrı, eklem gövde lenf akışını ve kan akımı ihlalini düzenlemek; besin gelişini ve atık gidişini dengelemekte!

Hastalarımızın büyük bir kısmı, «40 yaştan sonra mutlaka bir hastalığın ortaya çıktığını» dile getiriyor. Özellikle bu yaştan sonra birçok yönden birbirine benzer sorunlar ile karşılaşıyoruz. Bel ağrısı, bel fıtığı, diz ağrısı, omuz hareket kısıtlığı, osteoartrit, artrit, siyatik, sinir sıkışması, vb. Bu hastalıklar rahat yaşamı engelliyor ve hastaları çok yoruyor.
Merkezimiz her hastaya ve hastalığa özel Kineziterapi Egzersiz programlarını uygular. Öncelikle hastalarımız uzman doktorumuz tarafından oldukça detaylı bir muayeneden geçirilir. Sonrasında ise bir test seansıyla beraber hastaya uygulanacak olan tedavi yöntemi detaylıca anlatılır. Kişiye özel olarak hazırlanacak bu tedavi yöntemine hasta devam etmek isterse, seanslar ve tedavinin tüm diğer süreçleri programlanarak hemen tedaviye başlanır. Egzersizlerin uzmanlar eşliğinde doğru yapılması sağlanır. Bu sürede Uzman Doktor kontrolü ve takibi belli aralıklarla devam eder.

Unutmayın, Kineziterapi son derece etkili ve başarılı bir tedavi yöntemidir. Ameliyatsız ve ilaçsız tedavi olmak isteyenler, ameliyat sonrasında rehabilite dönemini hızlı atlatmak isteyen hastalar ve hastalık için önlem almak isteyenler merkezimize başvurarak, uzman doktorumuzdan detaylı bilgi alabilir. (0212) 541 62 60