50 Yaş Üstü, Omurga ve Eklem Tedavisi Mümkün!

Eklem rahatsızlıkları en ileri yaşlarda dahi tedavi edilebilir. Buna ne hastanın yaşı, ne de hastalığın şiddeti engel olur. Önemli olan doğru tanı ve doğru tedavidir. Bazı durumlarda yaş faktörü tedavinin biraz daha uzamasına neden olabilir. Tabii eğer hasta tedavisine bilinçli yaklaşırsa, tedavi süreci hızlı bir şekilde olur ve hasta kaybettiğini sandığı sağlığına yeniden kavuşur.
Kineziterapi Fizik Tedavi Merkezi olarak yaş sınırı olmaksızın, eklem ve omurga rahatsızlıkları olan hastalarımıza hizmet ve sağlık veriyoruz. Kinezi yöntemi sayesinde hastalarımız yaşam kalitelerini artırıyor ve kişiye özel uygulanan tedavi kürleri sayesinde de hastalıkların pençesine düşmekten kurtuluyorlar.

Özellikle 50 yaştan sonra vücudunuza çok daha fazla özen göstermeniz gerektiğini unutmamalısınız. Bu yüzden Kineziterapi’yi, var olan eklem ve omurga rahatsızlıklarınızı iyileştirmek, ameliyat sonrası rehabilitasyon sürecinizi hızlandırmak, ameliyat olmadan tedavi olabilmek ya da hastalıklara önleyici bir kalkan oluşturmak için kendi savunma merkezinizi güçlendirmek amacıyla hayatınıza dahil edebilirsiniz.

Basit bir gerçeği asla unutmayın; yaşınız ve hastalığınızla ne olursa olsun ilgili uzman doktorların söyledikleri dışında farazi konuşan hiç kimsenin sözlerine itibar etmeyin!
Kinezi yöntemi hakkında detaylı bilgi edinmek veya randevu almak için arayabilirsiniz. (0212) 541 62 60