Bel, Boyun Ağrısı

BEL FITIĞI, BOYUN FITIĞI VE KİREÇLENMENİN TUTSAĞI OLMAYIN!

Ortopedi ve Beyin Cerrahi Uzmanlarına muayeneye giden 10 hastadan 8’i ‘Sırtım ağrıyor’ ya da ‘Boynum ağrıyor’ sözleriyle başlar şikayetini anlatmaya. Maalesef bu hastaların büyük çoğunluğunu da hayal kırıklığına uğratan o tanı konulur. Bel fıtığı ve boyun Fıtığı!

"HASTALIKTAN KAÇTIKÇA TUTSAK, TEDAVİ GÖRDÜKÇE ÖZGÜRSÜNÜZ"

Eğer uzman doktorunuz yapılan tetkikler ve araştırmalar sonucunda size bel ya da boyun fıtığı teşhisi koyuyorsa, tedavinizi asla ertelemeyin! Bu tip hastalıklar tedavi edilmezse ilerleyen, şiddeti artan, günlük yaşantınızı büyük ölçüde etkileyen ve yaşam kalitenizi düşüren rahatsızlıklardır. Sağlıklı olmak için hastalığın tutsağı olmamalı tedavi ile kendinizi özgürleştirmelisiniz.

Ne yazık ki tüm dünyada omurga hastalıkları( bel- boyun fıtığı) büyük bir hızla artmaktadır. Genellikle, bu tip hastalıklar ergenlik dönemindeyken kireçlenme olarak başlar ve hastalık kendini “ağrı” olarak belli eder. Ebeveynler ve bu tip hastalıklar konusunda bilinçsiz olan ergenlik dönemindeki çocuklar rahatsızlıklarını "Önemli bir şey değil, daha sonra tedavi olurum" gibi bahanelerle geçiştirmeye çalışırlar. Bu süreçte sık sık ağrı kesiciye başvurarak ilaç bağımlılıklarını güçlendirirler.

ŞİDDETLİ AĞRILAR ARTTIKÇA HASTALIĞIN CİDDİYETİ DE ARTAR!
Kolayca tedavi edildiği düşünülen, dejeneratif disk hastalığı olarak da adlandırılan kireçlenme, zaman geçtikçe ağrı şiddeti artan ciddi bir hastalığa dönüşür: Bel fıtığı ve boyun fıtığı! Hatta bazı durumlarda bu fıtık çok tehlikeli ve kişiyi sakatlığa götüren riskler taşıyabilir.

Kineziterapi Merkezimize gelerek sırt ve boyun ağrısı şikayetlerinizi kontrol ettirebilir, erken tanı sayesinde kişiye özel uygulanan egzersiz programımızla kısa sürede sağlığınıza kavuşabilirsiniz. Eğer bel ve boyun fıtığınız varsa Kineziterapi ile ameliyatsız ve ilaçsız tedavi edilebileceğinizi de unutmayın! Detaylı bilgi için (0212) 541 62 60 numaralı hattımızı arayarak randevu talep edebilir uzman doktorumuzu ziyaret edebilirsiniz.