Bel ve Boyun Fıtığına Ameliyatsız Çözüm

BEL FITIĞI VE BOYUN FITIĞINA AMELİYATSIZ ÇÖZÜM

Bilim ve teknoloji gün geçtikçe ilerlerken hayatımızı daha yoğun bir hale getirdi. Ancak, gelişen bilime rağmen de hastalıklar insan vücuduna saldırmaya devam ediyor. Yaygın hastalıklardan bahsetmek gerekirse de kas-iskelet sistemi rahatsızlıkları ve kalp-damar sistemi hastalıklarını ilk sıralara koyabiliriz. Özellikle bel ve boyun fıtığı çağımızın en öne çıkan hastalıkları arasında. Yaşam koşullarımız, stres, yoğun çalışma temposu, duruş bozuklukları, bilgisayar başında geçen sürenin artışı ve daha pek çok etken, bel ve boyun ağrılarına sonrasında ise fıtığa davetiye çıkarıyor.

Geleneksel tıp hastalıklara karşı ilaçla tedavi yöntemi veya cerrahi müdahale uygulamaktadır. Bu kısa vadeli etki sağlamakta olup çoğu zaman hastalığın altında yatan nedene etki etmez. Yani hastalığın kendini tekrarlama riski her zaman vardır. Oysa kineziterapi ile hem ameliyatsız tedavi olma şansı elde edersiniz hem de vücudunuzu hastalıklara karşı dirençli hale getirirsiniz. Nasıl mı?

BEL VE BOYUN FITIĞI İÇİN KİNEZİTERAPİ

Kinezi - Hareket, Terapi - Tedavi yani KineziTerapi "hareketle tedavi" anlamına gelir. Kas-iskelet sistemi hareket bozuklukları tedavisinde benzersiz bir sistem olup, fizyoloji alanında, kemik ve eklemlere olan etkisiyle en son gelişmeler ve araştırmalara dayalı özel bir tedavi yöntemdir. Gündelik yaşamımızda düzenli fiziksel egzersiz eksikliklerimiz, kaslarımızın zayıflamasına, eklem kireçlenmelerinin meydana gelmesine, boyun ve bel bölgesinde fıtık belirtileri oluşmasına neden olur. Kineziterapi’nin size özel uygulayacağı egzersiz seanslarıyla ise ameliyatsız fıtık tedavisi mümkündür. Çünkü vücudumuz kendini iyileştirebilme rezervlerine sahiptir. Eğer kişi bunun bilincindeyse, kendisine uygulayacağı bireysel egzersizlerle rahatsızlığı geriler ve iyileşme süreci başlar.

Fiziksel tıp ve rehabilitasyon alanındaki rahatsızlıklarınızda uzman bir görüş almadan egzersiz uygulamalarında bulunmayın, çünkü en ufak bir hata sakatlanmalara sebep olabilir. Rahatsızlığınızın asıl nedenini öğrenip, rahatsızlıklarınızdan kalıcı olarak kurtulmak için uzman kontrolünde uygulanacak egzersiz programları uygulamalısınız. İşte kineziterapi de size tam olarak bu imkanı sağlar. Tedavisinin temelinde ölçülü ağrılıklarla çalışmak vardır. Bel fıtığı tedavisi ve boyun fıtığı tedavisi için hastaya, doktor tarafından belirlenen egzersiz programı fizyoterapistler gözetiminde uygulanır.

KİNEZİTERAPİ HANGİ HASTALIKLARIN TEDAVİSİNDE KULLANILABİLİR?
• Kireçlenme osteokondrozis (bel ve boyun bölgesinde);
• Akut ve kronik sırt ağrısı;
• Bel fıtıklarında;
• Omurgada ağrıları;
• Artrit ve osteoartrit;
• Eklem dejeneratif hastalıkları (Gonartroz; Koksaktroz; Poliartroz)
• skolyoz;
• Kas, eklem ve omurga düzensizlikleri;
• Çıkıklarda eklem stabilizasyonu;
• Ankilozan spondilit
• Donuk omuz;
• Romatoid artrit gibi hastalıklarda etkin bir rehabilitasyon ve tedavi şeklidir.

Kineziterapi ayrıca eklem kasılmaları, sebebi bilinmeyen şiddetli omuz ağrısı, omuz çıkıntıları, ameliyat sonrası rehabilitasyon (bel, kas ve karın ameliyatları), bağ plastiği ve diz kapakları ameliyatı, bel, kalça, diz protezi ameliyatlar sonrası rehabilitasyonu için kullanılır.

Kineziterapi ile ilgili daha fazla bilgi edinmek veya randevu almak isterseniz (0212) 541 62 60 nolu numaramızdan arayabilirsiniz.

Web üzerinden online randevu için tıklayın!