Doğum Sonrası Genel Sağlık Destekleyici Kür

Genç bir annenin tüm aklı ve arzuları dünyaya gelen bebeği etrafında döner. Dokuz ay boyunca karnında taşımanın emeği karşılığında aldığı bu değerli meyve muazzam bir mutluluk kaynağı haline gelir. İşte bu nedenle çok iyi fiziksel formda ve ruh halinde olmanız şart!

Bebekler annelerinin durumundan çok etkilenirler, adeta görünmez bir ip ile kendisine bağlıdırlar. Annesi rahatsızlandığında veya moreli bozuk olduğunda bebek bunu hemen sezer, tepki verir. Bebek-anne arasındaki bu hassas bağ tüm dünyadaki doktorlarca da saptanmıştır. Buna göre; anne ne kadar dinç ve sağlıklı olursa bebek de o kadar sağlıklı ve psikolojik olarak istikrarlı büyür.

Doğumdan hemen sonra sağlığınızla ilgilenmek sadece sizin kendinize değil, bebeğinize de borcunuzdur!

Sırtınız ağrıyor veya pelvik taban kaslarınız zayıflamışsa kesinlikle ağırlık kaldırmamanız lazım. Diğer taraftan bebek çabucak büyümektedir. Hızla büyüyen bebeğinizi kucağınıza almanız bile sağlığınıza ciddi zararlar verebilir.

Hareket yöntemi ile uygulanan kineziterapi ile bu tarz sorunlarınıza muhteşem çözüm sunuyoruz.
Kineziterapi Fizik Tedavi Merkezimizde doğum sonrası genel sağlık destekleyici egzersiz kürü için gerekli olan her türlü modern egzersiz aletleri ve uzman hekim kadrosu ile hizmetinizdeyiz. Tüm egzersiz programları kişiye özel olarak uzman doktorlarımız tarafından belirlenir. Egzersizler uzman gözetiminde uygulanır ve kişi performansındaki değişimler takip altına alınır. Doğum stresi sonucunda kadınlarda görülen baş ağrısı, uyku bozuklukları, baş dönmesi ve diğer olumsuz belirtileri gidermeye yardımcı olmak için yanınızdayız.

Bebeğinizin sağlığı için kendi sağlığınızı düzene getirin!

RANDEVU VE UZMAN GÖRÜŞÜ ALMAK İÇİN (0212) 541 62 60

Kineziterapi Ücretsiz Tanışma Seansı