Doğum Sonrası Genel Sağlık Destekleyici Kür

DOĞUM SONRASI SAĞLIK DESTEKLEYİCİ KİNEZİTERAPİ

Bir annenin tüm aklı ve arzuları dünyaya gelen bebeği etrafında döner. Dokuz ay boyunca karnında taşımanın emeği karşılığında aldığı bu değerli meyve muazzam bir mutluluk kaynağı haline gelir. İşte bu nedenle yeni doğum yapmış annelerin çok iyi fiziksel formda ve ruh halinde olması gerekir!

Bebekler annelerinin psikolojik durumundan oldukça etkilenirler. Annesi rahatsızlandığında veya morali bozuk olduğunda bebek bunu hemen sezer, tepki verir. Anne-bebek arasındaki bu hassas bağ tüm dünyadaki doktorlarca da saptanmıştır. Buna göre; anne ne kadar dinç ve sağlıklı olursa bebek de o kadar sağlıklı büyür. Peki, hem psikolojik hem de fiziksel olarak sağlıklı olmanız ve kendinizi iyi hissetmeniz için ne yapmalısınız? Bunun için önerimiz “Kineziterapi!”

Doğumdan hemen sonra sağlığınızla alakalı sorunlar yaşamaya başlayabilirsiniz. Örneğin; sırt ağrıları! Bunu en çok da bebeğinizi emzirdikten sonra hissedebilirsiniz. Daha ciddi bir sorundan bahsetmemiz gerekirse, doğumdan sonra pelvik taban kaslarının zayıflaması durumu! Eğer Pelvik kaslarda zayıflama meydana gelmişse kesinlikle ağırlık kaldırmamanız gerekir. Oysa bebeğinizi sıklıkla kucağınızda taşımak durumundasınız ve bu da sağlığınıza ciddi zararlar verebilir.

KİNEZİTERAPİ EGZERSİZLERİ

Hareket yöntemi ile uygulanan kineziterapi sayesinde bu tarz sorunlara muhteşem bir çözüm sunuyoruz. Kineziterapi Fizik Tedavi Merkezimizde doğum sonrası genel sağlık destekleyici egzersiz kür tedavisi bulunuyor ve bu egzersizler modern rehabilitasyon aletleri eşliğinde uzman hekim kadrosu gözetiminde sizlere yaptırılıyor.

Tüm egzersiz programları kişiye özel olarak uzman doktorlarımız tarafından belirlenir. Egzersizler de uzman gözetiminde uygulanır ve kişi performansındaki değişimler takip altına alınır. Doğum stresi sonucunda kadınlarda görülen baş ağrısı, uyku bozuklukları, baş dönmesi ve diğer olumsuz belirtileri gidermeye yardımcı olmak için yanınızdayız.

“Sağlıklı ve mutlu bir bebek için önce sağlıklı anne!”

Kineziterapi egzersiz yöntemi ve iyileştirici etkileri hakkında daha detaylı bilgi edinmek veya uzman doktorumuzdan randevu talep etmek için (0212) 541 62 60 nolu telefon numaramızdan arayabilirsiniz.

Sorularınız için