KİNEZİTERAPİ VE TAMAMLAYICI TEDAVİLERİ

Bilinen fizik tedavi yöntemlerinden farklı bir rehabilitasyon sürecini ele alan KİNEZİTERAPİ sayesinde, pek çok hastamızı umut ışığı oluyoruz.

Yeni Nesil rehabilitasyon aletleri eşliğinde egzersiz yöntemi olan kineziterapi, hastaların hem konforu hem de sağlığı baz alınarak ortaya çıkan önemli bir tedavidir.

KİNEZİTERAPİ tedavi seanslarının etkisi; kliniğimiz bünyesinde gerçekleşen sauna terapi, cryo terapi ve medikal masaj ile pekiştirilmektedir.

Sauna seansının tedavi edici etkisi, dekompresyon aletlerini takiben uygulandığında ortaya çıkar.

Kineziterapi de yapılan masaj ise medikal masajdır. Kineziterapi çalışması ardından tamamlayıcı bir tedavi olarak uygulanır. Medikal Masaj uygulaması ile hasar görmüş olan bölgede ağrılar azalır, kan dolaşımı artar, venöz dolaşım artar, iç organlar rahatlar.

Kineziterapi’de Masaj Terapisinin Amacı:
1- Kaslarda beslenme ve oksijen içeriğini iyileştirmek,
2- Kaslarda metabolizmayı hızlandırmak,
3- Yorgunluğu azaltmak, fiziksel aktivite toleransını arttırmak,
4- Bağların esnekliğini ve gücünü arttırmak,
5- Cildin elastikiyetini ve solunumu arttırmak.

Bel-boyun fıtıkları, miyofasiyal ağrılar, fibromiyalji, tetik nokta tedavisi,  kireçlenmelerde ve diğer birçok hastalık grubunda ilgili bölgelere uygulanır. Hastanın yaşam kalitesi artar, psikolojik rahatlama sağlanır.

Klinik (Medikal) Masaj Paketlerimizi İncelemek İçin Tıklayınız..

TÜRKİYE’NİN İLK VE TEK YENİ NESİL FİZİK TEDAVİ MERKEZİ olmaktan, hastalarımızı ameliyat ve ilaç gerekmeksizin sağlığına kavuşturmaktan kıvanç duyuyoruz.
Bayanlar için, bayan sağlıkçımız hizmet vermektedir.

RANDEVU VE UZMAN GÖRÜŞÜ ALMAK İÇİN (0212) 541 62 60