Anne, her birimizin sahip olduğu en kıymetli varlığımızdır. Ne yazık ki ebeveynlerimiz her zaman genç kalamayacak. Bu üzücü fakat kaçınılmaz bir gerçektir. Yıllar geçtikçe hareketleri kısıtlanır, duygu durumları farklılaşır, hastalıklar baş gösterir.

Sevgi dolu evlatlar için özel teklif!

12 Mayıs 2019’da büyük mutluluk ile Anneler Günü’nü kutlayacağız.

Anneler Günü için, İstanbul’da bulunan Kineziterapi Fizik Tedavi Merkezimiz, 6 Mayıs -18 Mayıs arasında, “ÜCRETSİZ MUAYENE BİZDEN ” fırsatını ebeveynlere sunmaktadır.

Yaş ilerledikçe, her yıl farklı hastalıklara sebebiyet vermeye başlıyor. Genç olmayan vücuda özenli bir dikkat ve ihtiyatlı davranış gerektirmektedir.

• Ebeveynlerin rahatsızlıkları şiddetlendiği, acılarının arttığı zamanlarda aşmaları için yardımcı olunuz!
• Onların sağlığı ile düzenli olarak ilgilenmeyi unutmayınız!
• İyi bakın, nitelikli tıbbi yardıma dikkat edin!

Genellikle yaşlı ebeveynler, kollarını hafifçe sallayarak, cesur bir şekilde ağrılara ve hoş olmayan semptomlara katlanırlar. Ebeveynlerinizi, aktif yaşam tarzının, onların hayatında yeni bir güç dalgası hissetmelerine yardımcı olacağına ikna ediniz. Tedaviye başlamadan önce Kineziterapi Merkezimize kendiniz gelebilir ve ebeveynleriniz hakkında doktorunuza danışabilir, ardından da anne ve büyükannelerinizi getirebilirsiniz.

Ayrıca, Ebeveynlere televizyonda ve radyoda reklamı yapılan tüm ilaçlara güvenmemeleri gerektiğini de açıklayınız. Birçok ilacın, bütün hastalıkları iyileştirebilecek mucizevi varlığı bulunamaz.
Böyle bir yaşta yaşam standardınızı yükseltmek için, doktor-kineziterapist tavsiyesi üzerine fiziksel egzersiz önemlidir. Fiziksel aktivite fiziksel ve zihinsel olarak uyarır, kineziterapi tüm vücudu iyileştirir. Daha ayrıntılı tanı için, doktorunuz ile bir görüşme ayarlayınız. Ücretsiz ilk randevu için, ebeveynlerinizi bize önceden kaydettiriniz.

Hiçbir şey; ebeveynleri, evlatlarının onların sağlıklarını önemsemesi kadar memnun edemez!

Birçok ebeveyn, bunu kendileri yapmayacaktır, fakat evlatlarının sağlıklarını iyileştirmek için özen göstermeleri onları memnun edecektir.

Anne, her birimizin sahip olduğu en değerli varlıktır.
Rehabilitasyon merkezimizdeki sağlık eğitimi ile bu tür sorunları çözmeye, sağlık durumunu iyileştirmeye,yaşam kalitesini arttırmaya yardımcı olacaktır. Nasıl:

- Sırt ağrısı;
- Boyun ağrısı;
- Servikal ve lomber fıtık (Bel ve boyun fıtığı);
- Kafa, sırt ve omurga travmaları;
- Baş ağrısı, baş dönmesi, bayılma;
- Bacaklarda uyuşma ve kasılmalar;
- Çift görme;
- Kulaklarda çınlama;
- Uyku bozukluğu;
- Hafıza kaybı;
- Kronik yorgunluk sendromu;
- Kaygı, korku;
- İdrar bozukluğu.
- Diz ağrıları
- Kireçlenmeler
- Eklem ağrları
- Omuz ağrıları

Ebeveynlerimize özen göstermek bizim görevimiz ve onların ömürlerini uzatmak için bu bir fırsat!
Kineziterapi Ücretsiz Tanışma Seansı