Bel Fıtığı ve Eklem Hastalığı Dinlenme ile değil, Bilinçli Egzersizle Tedavi Edilir!

"Bilinçli egzersiz tedavi eder, yanlış egzersiz sakat bırakabilir”

Kineziterapi egzersizlerini Fizik tedavi Uzmanı Doktoru onayı ve kontrolünde fizyoterapistler eşliğinde yapın.

Kineziterapi Yöntemi; Kireçlenme, Bel-Boyun Fıtığı, Disk Çıkıntısı, Eklem Ve Sırt Ağrısı Gibi Şikayetleri, Genellikle Tavsiye Edildiği Gibi Dinlenme İle Değil Hareketle Tedavi Eder.

Hastalar çoğunlukla sırt ve eklem ağrısı şikayetleri ile Kineziterapi Rehabilitasyon Merkezi’ne gelirler. Ancak, hastalarda göründüğü gibi ağrılar kemiklerde ortaya çıkmaz. Ağrı; kaslar, bağlar ve tendonlarda olur. Kemiğe beslenme kaslardan gelir ve çalışan kaslar metabolizmayı düzenler. Kaslar çalışmıyorsa, kemiklerde distrofik değişiklikler oluşur. Genellikle yaşla ilişkili bir fenomen olduğu kabul edilmektedir. Ancak öyle değil! Kaslar işe dahil olduktan sonra sorunlar ortadan kalkar. Bu nedenle Kineziterapi yöntemi; kireçlenme, bel-boyun fıtığı, disk çıkıntısı, eklem ve sırt ağrısı gibi şikayetleri, genellikle tavsiye edildiği gibi dinlenme ile değil hareketle tedavi eder.

bel fıtığı

Bizi Takip Edin…

Şahsen bir soru sormak isterseniz Uzman Doktorumuzla ön görüşmelerimiz ÜCRETSİZDİR.

RANDEVU VE UZMAN GÖRÜŞÜ ALMAK İÇİN (0212) 541 62 60