BOYUN AĞRILARI İÇİN KİNEZİTERAPİ YÖNTEMİNİ DENEDİNİZ Mİ?

Boyun ağrıları oldukça yaygın bir şikayettir. Hatta bazı zamanlar yaşam standartlarımızı etkileyecek kadar şiddetli ve sancılı olur. Kineziterapi egzersizleri ile boyun ağrılarınıza son vermeniz mümkün. Nasıl mı? Öncelikle boyun ağrısına neden olan etmenlerin incelenmesi gerek. Bunun için kulaktan dolma bilgilerle hareket etmemeli ve kesinlikle bir uzman yardımı almalısınız.

Boyun Ağrısı

Boyun ağrılarına neden olan pek çok etken olabilir. Bunlar arasında en yaygın olanları;

• Yanlış vücut pozisyonu,
• Hipotermi (Kasların soğuması),
• Yanlış pozisyonda uyku ve ortopedik olmayan yatak,
• Vücut kitle endeksine göre kilo fazlalığı,
• Masa başında veya direksiyonda gergin pozisyonda uzun süre oturmak;
• Ani hareketler ya da vücudu zorlayan aşırı fiziksel egzersiz yapılması vb.
• Boyun fıtığı

Boyun Ağrısı

KİNEZİTERAPİ İLE TEDAVİ

Omurga ve boyun hastalıklarına farklı bir bakış açısıyla bakan Kineziterapi Merkezi, bu konuda tam bir devrim yaratmıştır. Var olan fizik tedavi yöntemlerine yeni bir soluk getiren yöntem, sadece tek bir soruna odaklanmaz. O sorunun getirmiş ya da getirecek olduğu tüm mikro sorunları da ele alarak hastayı tedavi eder.

Kineziterapi uzmanları boyun ağrısı tedavisini kas yapıları üzerine yoğunlaştırır. Yani boyun ağrısını sinir köklerinin sıkışması yerine dokularda oluşan ödemin bir neticesi olarak görür. Bu da alternatif bir tedavi yöntemini doğurur. Hareket etmek, iyileşmek demektir. Kinezi ise hareket, terapi ve tedavi.

Kineziterapi yönteminin ana ilkesi fizyoterapistler gözetiminde yer çekiminin etkilerini azaltan özel rehabilitasyon cihazlarının kullanılması ve kesin çözümlere dayalı bir egzersiz programının uygulanmasıdır. Dilerseniz ‘Boyun Ağrıları’ yazımızı da inceleyerek daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.

Kineziterapi hakkında daha detaylı bilgi edinmek ya da randevu almak için arayabilirsiniz: (0212) 541 62 60