KİNEZİTERAPİ EGZERSİZLERİ İLE YAŞAM KALİTENİZİ YÜKSELTİN!

Hareketsiz yaşam pek çok hastalığa davetiye çıkarır ve bütün vücudu etkiler. Hareketsizliğin getirdiği hastalıkların tedavisi içinse yapmanız gereken tek şey hareket etmektir! Kineziterapi pek çok kas, eklem ve omurga rahatsızlıkları için kişiye özel uygulanacak egzersiz kürleri ile size ilaçsız ameliyatsız sağlıklı bir yaşam vaat ediyor.

Hareketsizlikten kaynaklı pek çok hastalığın çözümü, hareketsizlikten kurtulmak ve egzersiz yöntemleriyle vücut sağlığımızı güçlendirmektir. Gelin hareketsizliğin vücudumuza etkilerini daha yakından inceleyelim:
1. Huzursuzluk ve ağrı,
2. Psikolojik ve bedensel sağlımızın bozulması,
3. İşimiz ve gelirimizden olmamız. Sosyal hayatımızda önemli ölçüde gerileme,
4. Yaşam kalitemizin düşmesi,
5. İlaç maliyeti ve sonuç alınamadığında mecbur bırakılan ameliyat maliyeti

sedanter1 sedanter2

Hem ilaçları hem de tembelliği bırakmanın zamanı çoktan geldi. Kineziterapi Fizik tedavi Merkezimize gelerek Sedanter yaşam tarzının bedeninizde yarattı travmadan kurtulmanız mümkün. Doğru ve kişiye özel egzersiz yöntemiyle tedavi uygulayan merkezimizde uzman doktorumuzla mutlaka görüşmelisiniz. Kineziterapi hafif şikayetlerinizde hastalanmadan önce önlem, hastalığınız içinse şifa olacak.

Unutmayın, sağlıklı eklem ve omurgalar, vücut sağlığınızın tamamının teminatıdır.

Detaylı bilgi ve randevu için arayabilirsiniz. (0212) 541 62 60

Web sitemiz üzerinden online randevu almak için tıklayınız