Ağrıları Dinlenme İle Değil, Hareketle Giderdiler!

“ Bilinçli Egzersiz Tedavi Eder, Yanlış Egzersiz Sakat Bırakabilir”
Kineziterapi egzersizlerini Fizik tedavi Uzmanı Doktoru onayı ve kontrolünde fizyoterapistler eşliğinde yapın.

Kineziterapi Yöntemi; Kireçlenme, Bel-Boyun Fıtığı, Disk Çıkıntısı, Eklem Ve Sırt Ağrısı Gibi Şikayetleri, Genellikle Tavsiye Edildiği Gibi Dinlenme İle Değil Hareketle Tedavi Eder.

Bel Fıtığı ve Eklem Hastalığı Dinlenme ile değil, Bilinçli Egzersizle Tedavi Edilir!

"Bilinçli egzersiz tedavi eder, yanlış egzersiz sakat bırakabilir”

Edildiği Gibi Dinlenme İle Değil Hareketle Tedavi Eder.

Boyun Ağrılarınız İçin
Kineziterapi Yöntemi İle Tedavinizde Biz Sadece Rehber Olalım!

Buradaki anahtar unsur hastanın kendisi olup, hekim sadece iyileşmeye giden yolda hastaya rehberlik etmektedir.

Kineziterapi Yöntemi;
Omurga Ve Boyun Hastalıklarına Bakışta Gerçek Bir Devrim Yaratmıştır. Boyun Ağrısının Tedavisinde Soruna Yeni Bir Bakış Getirmiştir.

Buse Koç
13 Yaşında
Öğrenci

Şikayetleri: Sırtta ağrı, eğri durma, yürüyüşte bozukluk.

Daha önceden durumu ailesi tarafından fark edilen Buse son olarak kliniğimize 04/2018 tarihinde başvurdu.

Yapılan muayenesinde sol omuz düşük, sağda kürek kemiği sola göre daha belirgin dışa çıkık, sağ kalça yukarıda ve sağ dizi öne doğru durmakta idi. Eklem hareket açıklığı üst ekstremite tam, nörolojik muayenesi doğaldı. Alt ekstremite bakısında sağda kalça hareket açıklığı son sınırında kısıtlılık mevcuttu. Diz eklemi fleksiyon pozisyonunda duruyordu. Alt ekstremitede nörolojik muayenesi doğaldı.

Kineziterapi'nin Görevleri ve Vücut Üzerindeki Etkileri

Çoğu hastalık riskini arttırmakla kalmayıp, onları atlatma sürecini zorlaştıran hipodinaminin (hareketsizliğin) zararlı etkisine anti-yıkıcı etki;

Hastaların belirlenmiş fiziksel aktivitelere adaptasyonu ve onların motor aktivitesinin desteği; zarar görmüş vücut işlevlerinin (kısmi ya da tamamının) geri kazanılması.

Tüm serebrovasküler ve İskemik Kalp Hastalıklarında sebep ne olursa olsun gelişen hareket bozuklukları ve spastisite konusunda KİNEZİTERAPİ olarak hastalarımızın yanındayız

İskemik kalp hastalığında kardiyak perfüzyon bozulur, yani kalp kası yeterince kanla beslenemez.

Kalp kasının kanla beslenemeyip bir bölümünün ölmesi ile sonuçlanan kalp krizi, iskemik kalp hastalığının akut formudur.

Kriz sonrası rehabilitasyon oldukça zorlu bir süreçtir. Sorun şu ki kriz atlatıldıktan sonra kişi kendini hasta hissetmez ve henüz yeterince güçlenmemiş olan kalbine fazla yüklenerek kalbe zarar verebilir.

Kineziterapi Ücretsiz Tanışma Seansı