Ağrıları Dinlenme İle Değil, Hareketle Giderdiler!

“ Bilinçli Egzersiz Tedavi Eder, Yanlış Egzersiz Sakat Bırakabilir”

Pek çok hasta çoğunlukla sırt ve eklem ağrısı şikayetleri ile Kineziterapi Rehabilitasyon Merkezi’ne gelirler. Ancak, hastalarda göründüğü gibi ağrılar kemiklerde ortaya çıkmaz. Ağrı; kaslar, bağlar ve tendonlarda olur. Kemik kaslardan beslenir ve çalışan kaslar da metabolizmayı düzenler. Bu nedenle kaslar çalışmadığında, kemiklerde distrofik değişiklikler oluşmaya başlar. Bu durumun genel olarak yaşla ilişkili olduğu düşünülse de öyle değil! Sağlıklı Kas yapısı işe dahil olduktan sonra pek çok sorunun ortadan kalktığına şahit olacaksınız.

Kineziterapi yöntemi; kireçlenme, bel fıtığı, boyun fıtığı, disk çıkıntısı, eklem ve sırt ağrısı gibi şikayetleri, genellikle tavsiye edildiği gibi dinlenme ile değil hareketle tedavi eder.

Hastalar tanı ve teşhisten sonra Kineziterapi egzersizlerini Fizik tedavi Uzmanı Doktoru onayı ve kontrolünde fizyoterapistler eşliğinde yaparlar. Bu egzersizler hastanın hastalık seyrine, yaşına ve fiziksel özelliklerine göre kişiye özel bir programla belirlenir. Hastalarımızın çoğu ilk bir iki seans sonrasında bile ciddi oranda rahatlama yaşadıklarını vurguluyorlar. Siz de hastalığınızın detaylarını ve kineziterapi yöntemiyle nasıl tedavi edildiğini incelemek için tedaviler bölümünü inceleyebilir ya da merkezimizi arayarak (0212) 541 62 60 uzman doktor görüşü alabilirsiniz.

Kineziterapi

ONLINE RANDEVU

Bize 0212 541 62 60 ve 0546 541 62 60'dan ulaşabilirsiniz.