19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Kutlu Olsun

19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı!

Kineziterapi - Halk Sağlığı ve Gençliği! Tüm vatandaşlarımızın Gençlik ve Spor bayramını gönülden kutlarız.

Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk 16 Mayıs’ta İstanbul’dan Bandırma Vapur’una bindi.Ve böylelikle 19 Mayıs 1919’da resmi direniş başladı ve Atatürk bugünü Türk gençliğine armağan etti.
En önemlisi de Atatürk bağımsızlık fikirlerini gençlerin yaşatacağını gördü.Gelecek gençlerin elinde ! Atatürk’ün ‘gençlerin gençliği ‘ yada ‘ulusun gençliği’ kavramı daha da güçlenmiş oldu.Ulu önder, gençlik kavramından sıkça söz etmiştir ve bunu yaşı hariç tutarak yapmıştır.Beden Eğitimi ve toplum sağlığı kavramlarını ortaya çıkarmıştır. Dolayısıyla bugün özellikle gençlik ve spor bayramı olarak kutlanılmaktadır.

Atamızın onayı bizim için oldukça önem teşkil etmektedir.Kineziterapinin temel mantıkı da yaş farketmeksizin her bir bireyin sağlıklı olması ve bütünüyle bakıldığında sağlıklı bir toplum oluşturulmasıdır.

İyi bir sağlık- Daha uzun bir gençliğin sırrı!

«Kinezi» – hareket anlamına gelmektedir, tam anlamıyla -«hareketle tedavi» olarak çevrilmektedir. Kineziterapi – doğu ve batı kültürlerinden esinlenilmiş bilimsel ve metadolojik tecrübelere dayalı olarak ortaya çıkmış fizyoterapidir.

Kineziterapinin tedavi amacı – yaşam kalitesini artırarak insan sağlığını iyileştirmektir. Terapötik sonuç, hastanın durumuna ve patolojisine, yaşına, fiziksel yeteneklerine bağlı olarak aktif ve pasif hareketler yardımıyla elde edilir. Tedavi yöntemi, insanın doğasında var olan iç rezervler vasıtasıyla vücudun işlevlerini yeniden kazanmasını amaçlar. Kineziterapi sadece hastaların tedavisinde değil, 40'tan fazla hastalığın önlenmesinde de yardımcı olur.

Atatürk’ün ideolojisini sürdürmenin haklı gururunu taşıyoruz! Bizde modern gelişmiş güçlü ve sağlıklı Türkiyeden yanayız!

Kineziterapi

ONLINE RANDEVU

Bize 0212 541 62 60 ve 0546 541 62 60'dan ulaşabilirsiniz.